пятница, 16 декабря 2011 г.

Звіт!!!

Ось і  закінчилась наша практика. Сумно було  прощатись із дитьми, але й водночас радісно. Непотрібно більше сидіти ночами над конспектами, щоб завтра учням було цікаво працювати. Але тепер буде ще веселіше)


Протягом практики виникала низка проблем, стосовно методичного матеріалу та наочності. Хотілося б подати більше, але не дозволяло ТСО, якого взагалі не було в класі, тобто був телевізор, але що це таке в наші дні? Тяжко було протягом певного часу знайти потрібну мові з кількома учнями, доводилось індивідуально підбирати завдання для таких зірвиголів!Вчитель допомагав і це було приємно, бо зустріли нас не дуже тепло в перші дні. Навіщо давати практику в тих школах, де самим вчителям це важко? Саме тут, вважаю, і викрилася недосконалиість нашого навчального процесу.


Але позитиву було більше) І це радує... Оволодіння новими методами та прийомами дозволило зробити навчальний процесс цікавим для учнів ( ігрові методи, пошуковий метод - як один з найважливіших використався мною, бо саме він спонукав дітей до самостійної діяльності), Підбирала багато завданнь для раздаточного матеріалу, щоб кожен працював індивідуально, цим самим способом також відпрацьовували коллективну діяльність та групову. Інтерактивні методи навчання довелось планувати лише на паперах, бо ніхто не дозволяв скористатися класом інформатики, як було заплановано. Всі вчителя використовують цей клас лише у своїх інтересах!!!
 Багато роботи провела за темою диплому. Риторичні уміння старшокласників, але цікаво було і в 6х класах, там багато роботи з розвитку мовлення, тож і з вдосконалення комунікативної компетенції.


Можу сказати, що для мене ця практика була дуже вагомою, бо навчилася деяким речам, що допоможуть у майбутньому, а саме тому, що поперше потрібно знайти мову із учнями і тоді, вони відкриються тобі, не будуть боятись казати правду. Дуже приємно було із завданнями скласти власні речення із прикметниками певної групи, багато учнів описували мене, як вчительку. Після уроків підходили і цікавились за темою уроку, або взагалі наводили приклади, які не змогли розповісти всьому классу, а до мене підійшли ( Маленький горбань - чи ви зустрічалися з такими людьми? Ваша реакція?) 
Останнього уроку 1 дівчинка Катя зібрала деяких учнів і підходила просити, щоб я залишилась з ними, або щоб хоч у гості завітала колись. Було дуже і дуже приємно, але не дуже умісно, бо тим самим розбудила в мені певні почуття, авжеж за 4 тижні я теж до них звикла. Це важко, тож десь у глибині душі не хотілося, щоб практика закінчувалася, але ще дуже багато всього попереду...
Дякую за увагу, та за надану можливість відчути це все)

2 комментария:

  1. Олена Анатолівно, чекаю на ваші коментарі!

    ОтветитьУдалить
  2. Моя ви золота!
    Чого ж ви так рідко з нами спілкувалися.
    Позбавили нас приємного спілкування.
    А що тут скажеш, практика справді корисна, чудово, що кожен з вас знаходить переваги.
    Дякуємо, що ділитися з нами своїми відчуттями.
    А от щодо баз практики, то проблема в тому, що ця работа фактично безкоштовна. І ми вже раді, що нас приймають. Тому ми так переймаємося, щоб наш і студенти були в радість для школи. Ви своєю роботою прокладаєте шлях всім наступним поколінням студентів. Ваші успіхи на практиці - подяка нам за нашу працю.

    Прохання, щоб не плутати інших, уточніть заголовок: Висновки (Звіт неформальний).
    Бо є ще звіт з практики - діловий документ.
    У ньому ви маєте оперувати науково методичною лексикою, стилістичними формами офіційно-ділового стилю.
    Чекаємо й іншим матеріалів.

    ОтветитьУдалить